Friday, May 21, 2010

tersadailah kitorang....

hi ,


gambar ni sebelum hujan nampak tenang . berpindah randahlah kitorang menunggu miss cat lambat betul dia sampai sekolah . oke lepas dah si miss cat sampai gerak library , study oke ...haha study konon haha ...disebabkan hari tu terlalu ramai yg pergi library biasalah musim exam pastu panas pulak tu . ape library tak bayar bil aircond ke , hee . duduklah pulak kat dewan sampai budak form 2 rehat miss cat date ngan ariq kat tepi dewan . tiba tiba gelap dunia menunjukkan hari dah hujan , haha . petir sana sini aku , sab , yana , fath puas berzikirlah , mengajilah , azanlah . time tu mmg gilalah lebatnya sampai kain aku nak tertanggal di buatnya wakakaka....lepas agak agak 1jam setengah tersadai kat situ hujan pun menunjukkan reda . berlarilah kami ke kantin macam anak ayam yg mencari cari ibu yg hilang .haha







aku dah malu tunjuk muka aku yg menggigil macam apeape ntah ...





basah kuyup kitorang , haha tapi best gila dapat main hujan . di sebabkan sejuk sgt aku balik dlm keadaan yg mabuk terus mandi dan tertido dari 6 ptg sampai subuh esuknya . haha demam plak pagi tuuu nak bangun pegi sekolah mmg tak larat nak angkat kepala panas badan mcm nak tercabutbya aku di buatnya .


byee ....