Sunday, July 18, 2010

yeahh ! masuk dapur akhirnya .


hi ,

Dalam kepulungan study tiba-tiba rasa nak makan carl's jr. ala yg sedap sedap tu perhh kalau dapat masuk mulut tuh setahun tak merasa mekdi pun takp . hahaha .



(gambar hiasan) actually ,gamba ni dah lama dah saja nak tayang haha....

so , nak odw memujuk along pegi keluar makanlah tupp tupp dia kata nak masak sendiri so terpaksalah mengiakan je yelah nanti tolak tak dapat plak merasa air tangan along buncit aku ni masak dahlah lama tak masuk dapur.kejap-kejap outstation kejap-kejap outstation naik rindu aku tiba tiba , bhahaha (geli geleman aku).

tenguk perut kak long sje je tahan napeh taknak tunjuk dia punya 4 tingkat tu , huhu . gandingan si gendut dan si lempeng *___* .





ni firstly nak pegi grand je pastu pegi plak pasar selangor tu tak sampai bape saat je keluar lastly tersangkut akhirnya kat jusco equien . jadimembeli sakanlah kami di sana .



Ni chef kita yg di import dari nepal , agak comelnye .






so ini barang - barangnya . ada salad , timun jepun , kubis , sos cili ,thousand island , chesdale , tomato tak lupa juga papan pemotong dan pisau kalau nak tau semua ni dipotong dan disediakan oleh saya *_____*.



garlic bread yee tak suka aku bau dia kuat .








Ni daging ayam di salut telur dan black paper kemudian di goreng .





oke ,selamat mencuba .