Wednesday, November 9, 2011

raya haji

Di pagi raya :

bunyi bising rupanya semua orang dah bangun nak pegi solat hari raya .
lepas solat dekat masjid UPM terus balik rumah makan ketupat dan rendang yang mama buat .
lepas tu tenguk abah korban lembu dekat surau .
next , pegi country high hantar sekor lembu


kak long bawak lori dekat belakang ada lembu




lupa nak cakap baju kitorang boria . macam apa ntah kan mama yg pilih redha je la .

ini pulak dekat rumah pak long jo kat pahang with nephew

gemuk tengah menikmati lontong mak long yang sedappp gila

macam rombongan merisik la babe

aiman kata itu gelpren dia haha

jumpa budak kicik ni comel gilaaa